Επιστροφή – ακύρωση – καταγγελία παραγγελίας

Βεβαιώνουμε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα mamhellas.gr συμμορφώνεται απόλυτα με τους νόμους και κανονισμούς της νομοθεσίας και αναγνωρίζουμε όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νομούς που αναφέρονται στη σύμβαση πώλησης.

Πολιτική επιστροφών

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας, χωρίς να αναφέρετε τον λόγο. 
  • Αν επιθυμείτε αντικατάσταση ενός ή περισσότερων προϊόντων επικοινωνήστε μαζί μας και θα πραγματοποιηθεί ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς καμία οικονομική σας επιβάρυνση.
  • Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία.
  • Ειδοποιήστε στο κοντινότερο κατάστημα ταχυμεταφορών ACS  για να παραλάβουν το δέμα από το σπίτι σας ή τον τόπο εργασίας σας, χρησιμοποιώντας τον κωδικό ACS  304896 της MAM Hellas.

Έξοδα επιστροφών

  • ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς έξοδα επιστροφής.

Επιστροφή χρημάτων

Με την παραλαβή της επιστροφής σας θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω e-mail, εφόσον το δηλώσατε κατά την αγορά και το σχετικό ποσό θα επιστραφεί άμεσα, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε:

  • Στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, αν αγοράσατε με κάρτα
  • Στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, αν αγοράσατε με αντικαταβολή.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνονται από την πλευρά μας, το αργότερο την επόμενη μέρα από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων. 
Η πίστωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ενδέχεται να καθυστερήσει μία έως 2 εργάσιμες ημέρες περισσότερο, ανάλογα με την τράπεζα που συνεργάζεστε. 

Ακύρωση παραγγελίας

  • Το ηλεκτρονικό κατάστημα mamhellas.gr παρέχει την δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας.

Δικαίωμα καταγγελίας καταναλωτή

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα mamhellas.gr αποδέχεται το δικαίωμα του καταναλωτή για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία σας.